wtorek, 1 września 2020

Prolific - pierwsza wypłata

 
Dzisiaj chciałbym opisać, krótką opinię na temat panelu badawczego "Prolific". Panel ten, wysyła nam ankiety badawcze. Różnią się trochę od ankiet z standardowych, paneli ankietowych. Są to badania studenckie, czasami jakieś zadania. Są o wiele ciekawsze, od ankiet konsumenckich, gdzie większość pytań dotyczy zakupów poszczególnych produktów. A więc.... Do tego panelu, zapisałem się 18 sierpnia 2020 roku. Minimum do wypłaty (czyli 5 GBP), osiągnąłem 28 sierpnia 2020 roku. Więc wymagane minimum do wypłaty uzbierałem w 10 dni!!! W żadnym innym panelu, nie zarobiłem takiej kwoty w przeciągu 10 dni. Pieniążki na konto 5,73£ otrzymałem 1 września na PayPal. Poniżej wklejam dowód wypłaty i zachęcam do zapisów. 

2 komentarze:

  1. Kolejna wypłata z panelu badawczego Prolific. Tak długa przerwa w wypłatach, była spowodowana brakiem aktywności, od początku września, do połowy listopada.

    Link:
    WYPŁATA PROLIFIC (1 grudnia 2020)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś właśnie załapałem się na badanie za 5,10 Funta :) Jak do tej pory, jest to najdrożej płatne badanie na jakie się złapałem.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty